NAF NAF було засновано братами Жераром та Патріком Пар’ян. Перший магазин відкрився у 1973 році. Тоді він ще називався Influence («Вплив»). За деякий час брати почали створювати власні колекції одягу для дівчат віком 18–25 років. Презентація першої колекції відбулась у 1978 році.
Перший значущий успіх NAF NAF стався у 1983 році. Саме тоді брати придумали комбінезон, з якого почався успіх компанії. Комбінезон продавався у різних кольорах, і його продажі сягнули трьох мільйонів копій.
До речі, спочатку ім'я NAF NAF належало саме цієї моделі комбінезона, яку назвали на честь персонажа з казки про трьох поросят. Згодом його успадкувала і сама компанія. Таку назву для бренду обрали його засновники, брати Жерар і Патрік Пар’ян. У одного з них це було дитяче прізвисько.
Місія нашого бренду — створення одягу для жінок, що допомагатиме їм відчувати себе красивими і впевненими в собі щомиті, будь-де, за будь-яких обставин. Ми хочемо, щоб вони могли сказати: «Я пишаюсь бути дівчиною».
Цінності NAF NAF побудовані на простих речах — життєрадісності, яку ви даруєте оточуючим, вмінні цінити мить та ділитися нею. Ми обожнюємо жіночність, елегантність та витонченість.