Акція до 30.11.2020: при купівлі двох одиниць додатково -20% на Нову колекцію і колекції минулих сезонів до -60% включно.
+380 50 396-23-84
ГоловнаДоговір публічної оферти

Нижченаведений текст є договором між інтернет-магазином, сайт якого розміщений в мережі Інтернет за адресою www.nafnaf.com.ua, іменованим надалі «Інтернет-магазин» та користувачем послуг Інтернет-магазину, іменований в подальшому «Покупець», і визначає умови придбання товарів через сайт інтернет-магазину.

1.1. Цей договір є договором публічної оферти (у відповідності зі ст. ст. 633, 641 і гол. 63 Цивільного кодексу України), його умови однакові для всіх покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа – підприємець).

1.2. У разі прийняття умов цього договору, тобто публічної оферти Інтернет-магазину, користувач стає Покупцем.

2.1. Договір, укладений на відстані – договір, укладений Продавцем із Покупцем (клієнтом) за допомогою засобів дистанційного зв'язку.

2.2. Інтернет–магазин – онлайн-магазин, який розміщується на сайті, який належить Продавцю та має адресу в мережі Інтернет www.nafnaf.com.ua, на якому представлені Товари, що пропонуються для продажу, умови оплати, доставки, повернення цих Товарів.

2.3. Замовлення – належним чином оформлене та розміщене волевиявлення Покупця (клієнта), яке спрямоване на укладення договору роздрібної купівлі-продажу Товарів, які пропонуються Продавцем для роздрібного продажу через інтернет-магазин.

2.4. Покупець (клієнт) – фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю. Така фізична особа повинна володіти необхідним обсягом дієздатності та необхідними повноваженнями для укладення договорів на придбання, замовлення Товарів.

2.5. Продавець – суб'єкт господарювання, який згідно з договором реалізує споживачеві Товари або пропонує їх до реалізації.

2.6. Сайт – веб-сайт, що розміщений в мережі інтернет за адресою: www.nafnaf.com.ua

2.7. Товари (продукція) – одяг, взуття, аксесуари та інші групи Товарів в асортименті, який представлений в Інтернет-магазині, дистанційний продаж яких не заборонений в Інтернет-магазині. Продавець дає можливість Покупцю переглядати зображення (фотознімки) Товару, який супроводжується інформацією про основні характеристики продукції (найменування, країна походження, умови використання тощо) та ціну продукції (Товарів)

2.8. Служба доставки – треті особи, які надають послуги по доставці Замовлень Покупцеві.

3.1. Замовляючи Товари веб-сайті через інтернет-магазин, Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду зі всіма положеннями та правилами, розміщеними на цьому сайті.

3.2. Інтернет-магазином можуть користуватися лише особи віком від 18 років. Покупець повинен володіти необхідним обсягом дієздатності та необхідними повноваженнями для укладення договору купівлі-продажу Товарів через веб-сайт. Роблячи замовлення на веб-сайті Інтернет-магазину, ви гарантуєте, що є повнолітнім та володієте необхідним обсягом цивільної дієздатності для використання веб-сайту Інтернет-магазину.

3.3. Будь-яка особа, яка не досягла 18 років, може користуватися інтернет-магазином лише за згодою батьків або опікунів.

3.4. Покупець погоджується з цими Правилами шляхом здійснення наступних обов’язкових дій:

- Оформленням замовлення на Товар в порядку, передбаченому цими Правилами;

- Прийняття та погодження Покупцем умов, встановлених цими Правилами, яке здійснюється під час замовлення на сайті Продавця.

3.5. Клієнт може зв’язатися із Продавцем, який управляє інтернет-магазином, наведеними нижче способами.

- Зателефонувати на гарячу лінію для стаціонарних і мобільних телефонів: +38 050 396 23 84.

- Електронною поштою на адресу: support@nafnaf.com.ua

- Через контактну форму на Веб-сайті інтернет-магазину.

4.1. Замовлення приймаються через сайт www.nafnaf.com.ua Покупець оформляє замовлення через форму замовлення.

4.2. При оформленні замовлення, Покупець повинен вказати наступну інформацію:

- прізвище, ім’я та по-батькові Покупця або отримувача замовлення;

- місто доставки замовлення;

- контактні дані.

- адресу електронної пошти;

- спосіб доставки;

- спосіб оплати.

4.3. Веб-сайт Інтернет-магазину містить інформацію щодо характеристик Товарів, цін на Товари, матеріалів, з яких вони виготовлені та приблизну наявність цих Товарів у Продавця.

4.4. Під час замовлення Товару Покупець обирає Товар із запропонованого Продавцем асортименту, вказуючи, зокрема, розмір, колір, за необхідності надаючи іншу конкретну інформацію та зазначаючи кількість замовлених Товарів.

4.5. Після вибору Товару Покупцеві потрібно натиснути значок «Додати у Kошик».

4.6. Товар переміщується в Кошик, який стає видимим після натискання значка кошика на панелі у верхній частині вікна сайту. Покупець може перейти до Кошика, натиснувши кнопку «Оформити замовлення», яка активує сторінку, де відображаються всі Товари в кошику. Покупець може додавати чи видаляти, змінювати кількість Товарів, розміщених в «Кошику».

4.7. Для придбання Товарів, які розміщені в Кошику, Покупець повинен натиснути на кнопку перейти до «Оформити замовлення». Після вибору опції «Оформити замовлення» відкриється сторінка, на якій Покупець повинен увести дані, необхідні для виконання транзакції та відвантаження замовлених Товарів.

4.8. Вибравши спосіб доставки (за вказаною адресою) та ввівши всі необхідні реквізити (включаючи платіжні реквізити, якщо це необхідно), слід обрати спосіб оплати. Покупець може вибрати оплату готівкою під час отримання замовлення або онлайн-платіж (оплата карткою шляхом переказу через систему онлайн-платежів LiqPay).

4.9. Закінчення оформлення замовлення підтверджується натисненням на кнопку «Оформити замовлення», яке свідчить про підтвердження Покупцем згоди з усіма умовами, викладеними на цьому веб-сайті Інтернет-магазину.

4.10. Одразу після розміщення замовлення Покупець отримає повідомлення електронною поштою з підтвердженням замовлення на адресу, яку він вказав при оформленні замовлення. Повідомлення електронної пошти містить індивідуальний номер замовлення, який можна використовувати, щоб, наприклад, перевірити стан замовлення телефоном або електронною поштою.

4.11. На будь-якій стадії розміщення замовлення до моменту його оформлення Покупець може скасувати замовлення, припинивши процес замовлення та покинувши сторінку замовлення. Замовлення, розміщення якого Покупець не завершив, не приймається Покупцем до виконання.

4.12. Продавець може зв’язатися з Покупцем електронною поштою або за вказаним номером телефону для з’ясування будь-яких незрозумілих аспектів, підтвердження замовлення або з будь-яких інших питань, пов’язаних з обробкою замовлення.

4.13. Покупець несе особисту відповідальність за точність, правильність та правдивість інформації, яка вказується Покупцем під час оформлення замовлення на сайті.

4.14. Продавець не несе відповідальності, якщо Покупець надав невірні дані

5.1. Усі Товари, що пропонуються на веб-сайті Інтернет-магазину, є на складі Продавця.

5.2. В особливих випадках (наприклад, якщо багато Покупців одночасно замовляють один і той самий Товар), він може бути недоступним. У цьому разі Покупця буде поінформовано про те, що замовлення не може бути оброблене Продавцем.

5.3. Опис Товару, який міститься на веб-сайті Інтернет-магазину містить повну інформацію про наявні розміри. Товар недоступного розміру не представлений у наявності та не буде доступний до замовлення.

5.4. Зверніть увагу! Супроводжуючі товар фото-зразки можуть в незначній мірі відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару, враховуючи особливості передачі кольору різних пристроїв, за допомогою яких переглядається сайт.

6.1. Якщо Товар відсутній на складі або замовлення неможливо обробити з будь-якої іншої причини, Покупця буде повідомлено електронною поштою або телефоном про будь-які проблеми обробки замовлення та можливі рішення. У такому випадку, Покупець має право відмовитися від оформлення замовлення та доставки Товару.

6.2. Продавець має право відмовити Покупцю у обробці замовлення та його оформленні у випадку, якщо Покупець 2 і більше рази підряд не забрав Товар з доставки; якщо Покупець відмовився від прийняття Товару без обґрунтованих на те підстав у випадку кур’єрської доставки;

7.1. Ціни, зазначені на веб-сайті Інтернет-магазину, вказуються в гривнях.

7.2. Ціна Товару не включає вартість доставки, яка залежить від обраного способу доставки Товару та адреси доставки.

7.3. Ціна на Товар, зазначена на сайті на момент оформлення замовлення, включає у себе всі розрахунки податків та є кінцевою ціною, обов’язковою як для Покупця, так і для Продавця. Продавець може змінювати ціну Товару в односторонньому порядку до моменту оформлення замовлення.

7.4. Продавець залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати ціни на Товари, які доступні на веб-сайті Інтернет-магазину, починати продаж нових Товарів, пропонувати та скасовувати спеціальні пропозиції на веб-сайті Інтернет-магазину або змінювати їх.

7.5. Оплата Товарів здійснюється:

- готівкою при умові самовивозу Товару з одного з магазинів, адреси яких вказані на веб-сайті Інтернет-магазину.

- шляхом передачі готівкових коштів кур’єру під час отримання Товару (посилки).

- шляхом оформлення наложеного платежу. Комісію за пересилання сплачує Покупець.

- безготівково через систему онлайн-платежів LiqPay.

7.6. Зверніть увагу! Інтернет-магазин ніколи не надсилає Покупцеві повідомлення про те, що рахунок для оплати змінився і що потрібно здійснити переказ на новий рахунок Продавця. Якщо Покупець отримує електронний лист такого змісту, не потрібно відповідати на нього або здійснювати жодних платежів. Натомість потрібно переслати електронне повідомлення в незміненому вигляді на адресу Продавця support@nafnaf.com.ua

8.1. Товари доставляються лише в межах України. Товари доставляються кур’єрською службою, обраною Продавцем.

8.2. Якщо обрано оплату Товару після доставки, обробка замовлення починається відразу після його оформлення.

8.3. У випадку, якщо Покупець обрав доставку за вказаною адресою та вибрані Товари є в наявності, час доставки складає від 2 (двох) до 5 (п’яти) робочих днів після успішного розміщення замовлення (в залежності від регіону та виду доставки). Час доставки може бути довшим для продажів за зниженими, акційними цінами або спеціальних кампаній. Час доставки може бути збільшений Продавцем односторонньо з різних причин про що Продавець повідомляє Покупців електронною поштою або за вказаним номером телефону у замовленні.

8.4. Доставка здійснюються лише у робочі дні. Доставка не здійснюється у вихідні та святкові, неробочі дні.

8.5. Зверніть увагу! Якщо Покупець для оплати вибирає онлайн-платіж обробка замовлення починається після того, як на рахунок Продавця зараховується 100 % суми, яку належить сплатити відповідно до оформленого замовлення. Після цього розпочинається процес формування замовлення та доставки Товарів для Покупця.

8.6. Вартість доставки залежить від способу доставки та оплати. Вартість доставки становить:

- Доставка товарів вартістю до 3000 (трьох тисяч) грн. відбувається за рахунок покупця. У разі відмови повернення товарів здійснюється за рахунок бренду.

  • - Доставка товарів вартістю від 3000 (трьох тисяч) грн. відбувається за рахунок бренду. У разі відмови повернення товарів здійснюється за рахунок покупця.

8.7. У випадку, якщо Товар відсутній на складі або замовлення неможливо обробити з будь-якої іншої причини, Продавець негайно звертається до Покупця з пропозиціями можливих рішень. У такому випадку строк доставки Товару збільшується та починає обраховуватися з моменту надходження Товару на склад.

8.8. Датою отримання Товару вважається дата підписання Покупцем товаросупровідних документів, які підтверджують факт отримання його Покупцем.

8.9. Право власності на Товар, ризик випадкової втрати чи пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту отримання ним Товару і підписання Покупцем товаросупровідних документів, що підтверджують отримання Товару.

8.10. Детальні умови та строки доставки Товару вказані в розділі «FAQ - Доставка товару» на веб-сайті Інтернет-магазину.

9.1. Покупець має право повернути Товар належної якості Продавцеві, якщо Товар не задовольнив його за формою, фасоном, кольором, габаритами, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

9.2. Покупець має право розірвати договір та повернути Товар належної якості протягом 14 днів з дати, коли Покупець або визначена Покупцем особа (окрім перевізника) отримала Товар у власність.

9.3. Покупець має право повернути Товар належної якості за умови: якщо він не використовувався і якщо збережено його Товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю разом з проданим Товаром. У випадку, якщо Товар не відповідає зазначеним вимогам, Продавець має право відмовитися від обміну/повернення Товару.

9.4. Не підлягають поверненню непродовольчі Товари належної якості перелік яких затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р., а саме:  купальники, натільна білизна, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби.

9.5. Покупець повинен чітко повідомити Продавця про повернення Товару, щоб скористатися відповідним правом. Для цього є декілька способів:

- Звернувшись за телефоном +38 050 396 23 84

- Електронною поштою на адресу: support@nafnaf.com.ua

9.6. Для повернення Товару необхідно:

- Заповнити форму повернення, яка знаходиться у розділі  «FAQ – Обмін та повернення» на веб-сайті Інтернет-магазину.

- Упакувати Товар, який повертає Покупець;

- Вкласти заповнену форму повернення Товарів, яку Покупець отримує у посилці та розрахунковий документ, який підтверджує придбання Товару;

- Товар повинен мати споживчі властивості, пломби, ярлики;

- Товар не повинен використовуватися та повинен бути збережений його Товарний вигляд.

9.7. Покупець повертає Товар та належним чином оформлені документи на повернення на адресу та контактні дані з яких отримав посилку. Покупець повинен здійснити фактичне відправлення Товару належної якості не пізніше ніж через 2 дні із дати, коли Покупець повідомив Продавця про реалізацію свого права розірвати договір купівлі-продажу та повернення Товару. Кінцевий термін на повернення уважається неперевищеним, якщо Покупець відправляє Товари до закінчення встановленого цим пунктом 2-денного строку на повернення.

9.8. Якщо договір купівлі-продажу буде розірвано, а Товар повернено Продавцеві, то Продавець повертає Покупцеві вартість Товару. Строк повернення Продавцем вартості Товару не перевищує 14 днів із дати отримання Продавцем повідомлення від Покупця про реалізацію його права на розірвання договору купівлі-продажу, але будь-якому випадку не пізніше ніж протягом 14 днів із дати отримання Продавцем Товарів. Цей строк може бути збільшений Продавцем.

9.9. Повернення вартості Товару здійснюється в той самий спосіб оплати, який Покупець використовував для початкової транзакції, якщо Покупець прямо не погодився на інше рішення, запропоноване Продавцем.

9.10. У будь-якому випадку, Продавець може не повертати вартість Товару, доки не отримає Товар назад та не перевірить його Товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

9.11. Покупець відповідає за зниження вартості Товару внаслідок його використання іншим чином, ніж це необхідно для визначення стану, властивостей і працездатності Товару.

9.12. Детальні умови повернення Товару вказані в розділі «FAQ – Обмін та повернення» на веб-сайті Інтернет-магазину.

10.1. Гарантійні строки для сезонних Товарів встановлюються такі:

  • Одяг:

- Весняно-літнього асортименту - з 1 квітня;

- Осінньо-зимового асортименту - з 1 жовтня.

  • Взуття:

- Зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;

- Літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня;

- Весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.

Протягом цього періоду Продавець гарантує належну якість Товару та придатність Товару для експлуатації.

10.2. У разі виявлення недоліків придбаного товару протягом гарантійного терміну гарантується їх безоплатне усунення, в разі виявлення істотних недоліків – повернення або обмін.

10.3. Недолік – невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

10.4. Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

- взагалі не може бути усунутий;

- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

- робить товар суттєво іншим, ніж передбачено Договором.

10.5. Гарантія не розповсюджується на уцінений Товар у разі виявлення недоліків.

10.6. Звернення з питань гарантії розглядаються при дотриманні нижченаведених умов:

- продукція в належному вигляді (чиста, суха, без сторонніх запахів) і в оригінальній упаковці;

- наявний розрахунковий документ, який підтверджує факт купівлі даного Товару;

- документ, що посвідчує особу (паспорт).

10.7. Звернення зі скаргою може бути подане лише у випадку, якщо дефект виявлено протягом гарантійного строку і дефект обумовлює невідповідність Товару умовам договору (викладеним на цьому веб-сайті). Відмінність елементів дизайну або оформлення, від заявлених в описі на Веб-сайті, не є ознакою Товару неналежної якості.

10.8. Після підписання супровідних документів претензії до зовнішніх дефектів Товару, його кількості, комплектності не приймаються. Тобто з моменту доставки Товару і до моменту підписання супровідних документів, Покупець повинен оглянути зовнішній вигляд Товару, перевірити кількість і комплектність Товару відповідно до розміщеного замовлення.

10.10. Покупець повинен дотримуватися умов (правил) використання Товару, які вказані виробником на відповідних внутрішніх етикетках, які розміщуються на Товарі.

10.11. Продавець розглядає скаргу протягом 14 днів з моменту її отримання, і про результат повідомляється Покупцеві.

10.12. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Покупець має право протягом гарантійних строків, вимагати розірвання договору та повернення грошової суми, сплаченої за Товар.

10.13. У разі встановлення експертизою, що Товар змінив свої характеристики та властивості з вини Покупця, неправильного догляду, то Продавець в праві вимагати відшкодування вартості проведення експертизи.

10.14. Якщо надіслану скаргу задоволено, повертається вартість Товару та відшкодовуються підтверджені витрати на повернення Товарів неналежної якості до Продавця.

10.15. Якщо в задоволенні скарги відмовлено, Покупець отримує повідомлення в якому пояснюється, що скаргу визнано необґрунтованою та причини визнання скарги необґрунтованою.

10.16. При закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.

11.1. При купівлі Товару в магазинах торгової мережі «NAF NAF», адреси яких вказані на нашому Веб-сайті, або на Веб-сайті www.nafnaf.сom.ua на клубну карту власника зараховуються усі суми покупок.

11.2. Персональні, додаткові знижки додаються автоматично у системі до покупки, якщо Покупець зареєстрований у системі лояльності та використовує контактні дані, які були вказані при реєстрації у системі лояльності.

11.3 Якщо Покупець хоче стати учасником системи лояльності, то необхідно повідомити про це Продавця та надати необхідну інформацію для реєстрації.

12.1. Під час реєстрації на сайті Продавця, під час здійснення Замовлення Товарів, Покупець надає згоду на збір та обробку своїх персональних даних (збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення).

12.2. Згода Покупця на обробку його персональних даних Продавцем є добровільною, але без згоди на обробку персональних даних неможливо виконати реєстрацію та покупку на веб-сайті в Інтернет-магазині. Уся інформація про обробку персональних даних доступна в розділі «Політика конфіденційності» на веб-сайті Інтернет-магазину.

12.3. Продавець зобов’язується дотримуватися конфіденційності щодо персональних даних Покупця, а також щодо іншої інформації Покупців, яка стала відомою Продавцю у зв’язку з виконанням положень цих Правил, за винятком випадків, коли така інформація:

  • є загальнодоступною;
  • розкрита з дозволу Покупця;
  • вимагає розкриття у випадках, встановлених законодавством, та\або при надходженні запитів від уповноважених органів державної влади.

12.4. Продавець має право використовувати технологію «Сookies». «Cookies» не містять конфіденційну інформацію і не передаються третім особам.

12.5. Обробка персональних даних для маркетингових цілей.

13.1. Вся інформація, яка містить на веб-сайті Інтернет-магазину, будь-який комп’ютерний код, який містить Веб-сайт, елементи Веб-сайту належить Продавцю на праві інтелектуальної власності. Ви не можете копіювати, відтворювати, передавати, публікувати, або будь-яким іншим чином поширювати веб-сторінки або матеріали Веб-сайту, або комп'ютерні коди або елементи Веб-сайту, окрім як для особистого користування, без попередньої письмової згоди Продавця.

14.1. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Правил. Такі зміни вступають в силу з моменту розміщення нової версії Правил на сайті, якщо інший строк набрання чинності не передбачений самими Правилами.