+380 44 594-67-67
FAQ
Цей розділ містить відповіді на найбільш поширені питання. Якщо ви не знайдете відповідь на ваше запитання, зв’яжіться зі службою підтримки клієнтів.
Обмін та повернення
Як здійснити обмін або повернення товару?

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» термін повернення та обмін товарів, які продаються на сайті www.nafnaf.com.ua, складає 14 днів і рахується з моменту придбання замовлення. Виняток становлять купальники, натільна білизна, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби.


Обмін товару можливий, якщо товар не використовувався, не втратив товарний вигляд та споживчі властивості, збереглись пломби, ярлики та упаковка. Щоб повернути товар, треба заповнити бланк повернення і пред'явити чек.


Гроші будуть повернуті не пізніше 7 банківських днів з моменту повернення товару.

Товар
Я не можу знайти товар свого розміру або того кольору, який мені подобається. Що мені слід зробити?

Ви можете залишити запит за номером +380 44 594-67-67 або за адресою support@nafnaf.com.ua та як тільки потрібна річ з’явиться в магазинах бренду, ми повідомимо вас про це.

Як дізнатися про наявність товарів в магазині?

Чи є потрібний вам товар в магазині, можуть підказати співробітники магазинів та служба підтримки NAF NAF. Повідомте їм артикул — напишіть на support@nafnaf.com.ua або зателефонувати за номером +380 44 594-67-67.

Ціни в інтернет-магазині і в магазинах NAF NAF однакові?

Так.

Оформлення замовлення
До кого звернутися, якщо знадобиться допомога при покупці?

Ви можете зателефонувати за номером +380 44 594-67-67 або написати на support@nafnaf.com.ua і наш менеджер вам допоможе в цьому питанні.

Як оформити замовлення?

Задля оформлення замовлення на сайті ви можете зателефонувати за номером +380 44 594-67-67 або написати на support@nafnaf.com.ua 

Як зарезервувати річ в магазині?

Для резерву речі в магазині потрібно зв’язатися зі службою підтримки NAF NAF за номером +380 44 594-67-67 або за електронною адресою support@nafnaf.com.ua, вказати номер артикулу товару та адресу обраного магазину.

Доставка товару
Скільки часу займає доставка і скільки це коштує?


Ви можете обрати один із способів доставки замовлення:


  • Самостійно забрати замовлення в магазині NAF NAF. Менеджер нашої сервісної служби вкаже, в якому магазині бренду ви можете забрати своє замовлення. Доставка замовлення до магазину — безкоштовна.

  • Замовити доставку за адресоюДоставка здійснюється кур'єром сервісу «Нова Пошта». Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що посвідчує вашу особу (паспорт або посвідчення водія). Вартість та термін доставки замовлення можна розрахувати на сайті «Нова Пошта». 

Служба підтримки клієнтів
Як зв’язатися зі службою підтримки клієнтів?

Ви можете зателефонувати можете зателефонувати за номером +380 44 594-67-67 або відправити листа на support@nafnaf.com.ua.

ГоловнаFAQ