+380 50 396-23-84
ГоловнаFAQ
FAQ
Цей розділ містить відповіді на найбільш поширені питання. Якщо ви не знайдете відповідь на ваше запитання, зв’яжіться зі службою підтримки клієнтів.
Обмін та повернення
Як здійснити обмін або повернення товару?

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» термін повернення та обмін товарів, які продаються на сайті www.nafnaf.com.ua, складає 14 днів і рахується з моменту придбання замовлення. Виняток становлять купальники, натільна білизна, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби.


Обмін товару можливий, якщо товар не використовувався, не втратив товарний вигляд та споживчі властивості, збереглись пломби, ярлики та упаковка. Щоб повернути товар, треба заповнити бланк повернення і пред'явити чек.


Гроші будуть повернуті не пізніше 7 банківських днів з моменту повернення товару.

Протягом якого періоду можна повернути або обміняти товар?

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» термін повернення та обмін товарів, які продаються на сайті www.nafnaf.com.ua, складає 14 днів і рахується з моменту придбання замовлення.

Яким способом будуть повернуті кошти?

Кошти сплачені за товар повертаються у такий самій формі, в якій він був оплачений (готівкою, на картку).

Гроші будуть повернуті не пізніше 7 банківських днів з моменту повернення товару відповідно до «Закону про захист прав споживачів».

В яких випадках можна повернути / обміняти товар?

Обмін/повернення товару можливе, якщо товар не використовувався, не втратив товарний вигляд та споживчі властивості, збереглись пломби, ярлики, чек та упаковка.

Де фізично можна повернути товар?

Фізично повернути товар можливо у тому магазині, який оформив продаж. Контактні дані магазину завжди вказані на чеку. 

Категорії товарів, які можна / не можна повернути?

Відповідно до закону поверненню не підлягають купальники, натільна білизна, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби.

Яка сторона покриває транспортні витрати по поверненню товару?

Доставка товарів вартістю до 3000 грн. відбувається за рахунок покупця. Доставка товарів вартістю від 3000 грн. відбувається за рахунок бренду.

Повернення товарів здійснюється за рахунок бренду. 

Товар
Я не можу знайти товар свого розміру або того кольору, який мені подобається. Що мені слід зробити?

Ви можете залишити запит за номером +380 50 396-23-84 або за адресою support@nafnaf.com.ua та як тільки потрібна річ з’явиться в магазинах бренду, ми повідомимо вас про це.

Як дізнатися про наявність товарів в магазині?

Чи є потрібний вам товар в магазині, можуть підказати співробітники магазинів та служба підтримки NAF NAF. Повідомте їм артикул — напишіть на support@nafnaf.com.ua або зателефонувати за номером +380 50 396-23-84.

Ціни в інтернет-магазині і в магазинах NAF NAF однакові?

Так.

Оформлення замовлення
До кого звернутися, якщо знадобиться допомога при покупці?

Ви можете зателефонувати за номером +380 50 396-23-84 або написати на support@nafnaf.com.ua і наш менеджер вам допоможе в цьому питанні.

Як оформити замовлення?

Задля оформлення замовлення на сайті ви можете зателефонувати за номером +380 50 396-23-84 або написати на support@nafnaf.com.ua 

Як зарезервувати річ в магазині?

Для резерву речі в магазині потрібно зв’язатися зі службою підтримки NAF NAF за номером +380 50 396-23-84 або за електронною адресою support@nafnaf.com.ua, вказати номер артикулу товару та адресу обраного магазину.

Доставка товару
Скільки коштує доставка?
  • Доставка товарів вартістю до 3000 грн. відбувається за рахунок покупця. У разі відмови повернення товарів здійснюється за рахунок бренду.
  • Доставка товарів вартістю від 3000 грн. відбувається за рахунок бренду. У разі відмови повернення товарів здійснюється за рахунок покупця.


Служба підтримки клієнтів
Як зв’язатися зі службою підтримки клієнтів?

Ви можете зателефонувати можете зателефонувати за номером +380 50 396-23-84 або відправити листа на support@nafnaf.com.ua.