Акція до 31.03.2024: +20% від 1-єї од., +25% від 2-х од., +30% від 3-х. од. в одному чеку. Діє на усі товари зі знижкою до 60% вкл.
ГоловнаFAQ
FAQ
Цей розділ містить відповіді на найбільш поширені питання. Якщо ви не знайдете відповідь на ваше запитання, зв’яжіться зі службою підтримки клієнтів.
Обмін та повернення
Як здійснити обмін або повернення товару?

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» термін повернення та обмін товарів, які продаються на сайті northern-miles.com, складає 14 днів і рахується з моменту придбання замовлення. Виняток становлять купальники, натільна білизна, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби.


Обмін товару можливий, якщо товар не використовувався, не втратив товарний вигляд та споживчі властивості, збереглись пломби, ярлики та упаковка. Щоб повернути товар, треба заповнити бланк повернення і пред'явити чек.


Гроші будуть повернуті не пізніше 7 банківських днів з моменту повернення товару.

Протягом якого періоду можна повернути або обміняти товар?

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» термін повернення та обмін товарів, які продаються на сайті northern-miles.com, складає 14 днів і рахується з моменту придбання замовлення.

Яким способом будуть повернуті кошти?

Кошти сплачені за товар повертаються у такий самій формі, в якій він був оплачений - на картку.

Гроші будуть повернуті не пізніше 7 банківських днів з моменту повернення товару відповідно до «Закону про захист прав споживачів».

В яких випадках можна повернути / обміняти товар?

Обмін/повернення товару можливе, якщо товар не використовувався, не втратив товарний вигляд та споживчі властивості, збереглись пломби, ярлики, чек та упаковка.

Категорії товарів, які можна / не можна повернути?

Відповідно до закону поверненню не підлягають купальники, натільна білизна, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби.

Яка сторона покриває транспортні витрати по поверненню товару?

Доставка товарів вартістю до 5000 грн. відбувається за рахунок покупця. Доставка товарів вартістю від 5000 грн. відбувається за рахунок бренду.

Повернення товарів здійснюється за рахунок бренду. 

Товар
Я не можу знайти товар свого розміру або того кольору, який мені подобається. Що мені слід зробити?

Ви можете залишити запит за номером +380 50 203-53-53 або за адресою support@northern-miles.com та як тільки потрібна річ з’явиться в магазинах бренду, ми повідомимо вас про це.

Оформлення замовлення
До кого звернутися, якщо знадобиться допомога при покупці?

Ви можете зателефонувати за номером +380 50 203-53-53 або написати на support@northern-miles.com і наш менеджер вам допоможе в цьому питанні.

Як оформити замовлення?

Задля оформлення замовлення на сайті ви можете зателефонувати за номером +380 50 203-53-53 або написати на support@northern-miles.com 

Доставка товару
Скільки коштує доставка?
  • Доставка товарів вартістю до 5000 грн. відбувається за рахунок покупця. У разі відмови повернення товарів здійснюється за рахунок бренду.
  • Доставка товарів вартістю від 5000 грн. відбувається за рахунок бренду. У разі відмови повернення товарів здійснюється за рахунок покупця.


Служба підтримки клієнтів
Як зв’язатися зі службою підтримки клієнтів?

Ви можете зателефонувати можете зателефонувати за номером +380 50 203-53-53 або відправити листа на support@northern-miles.com.