+380 44 594-67-67

  1. Бренд NAF NAF публікує політику конфіденційності і зобов’язується захищати та поважати приватність користувачів.
  2. Ця політика передбачає, яку інформацію, в тому числі персональні дані, бренд збирає про користувачів у зв’язку з наданням послуг через свій сайт, з якою метою ця інформація збирається і регламентує порядок використання та розкриття третім особам цієї інформації.
  3. Користувач не має права використовувати сайт, якщо він не погоджується з умовами цієї політики конфіденційності, або якщо він не досяг встановленого законом віку, коли він має право укладати угоди з брендом на обробку персональних даних.
  4. Якщо користувач не погоджується на обробку його персональних даних, він зобов’язаний в односторонньому порядку припинити оформлення замовлення за допомогою електронної пошти або за телефоном вказаним на сайті. Якщо користувач продовжив використовувати сайт після публікації цієї редакції політики означає, що користувач надав згоду на обробку його персональних даних.
  5. Якщо користувач відвідує загальнодоступні розділи сайту, бренд не збирає про нього жодної особистої інформації.

  1. Під час оформлення замовлення за допомогою електронної пошти або за телефоном вказаних на сайті, користувачеві необхідно вказати інформацію в об’ємі, потрібному для якісного надання послуг.
  2. Яку інформацію про користувача має право збирати бренд:

    • прізвище, ім’я, по-батькові;

    • адресу електронної пошти;

    • контактний номер телефону;

    • розмір одягу;

    • технічну інформацію, що міститься в системі, наприклад, IP-адреси;


  1. Зазначена вище інформація обробляється на підставі згоди на обробку персональних даних для наступних цілей:

    • надання послуг брендом;

    • виявлення та запобігання шахрайства та інших незаконних дій користувачів з використанням сайту;

    • спрощення роботи з сайту та підвищення якості послуг;

    • своєчасне інформування про нові послуги, новини та рекламні пропозиції за допомогою SMS та електронної пошти.

  1. Бренд може час від часу надсилати користувачеві рекламні електронні листи на електронну адресу про запропоновані послуги або оголошення, які стосуються сайту та послуг. Користувач може в будь-який час відмовитись від розсилки, натиснувши на відповідне посилання в електронному листі.

  2. Бренд зберігає персональні дані користувача стільки, скільки потрібно для необхідних комерційних цілей або виконання своїх юридичних обов’язків.

  3. Цією політикою користувач надає дозвіл на доступ до його персональних даних зі сторони інших користувачів, виключно, з ціллю вчинення правочину або на виконання вимог відповідного законодавства.

  1. Бренд зобов’язується не розкривати та не передавати третім особам зібрані в рамках надання послуг персональні дані та іншу інформацію, крім випадків, описаних в даній політиці.

  2. Бренд має право розкривати та передавати третім особам персональні дані, у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини, зокрема, але не виключно, якщо:

    • такі дії являються обов’язковими у відповідності до діючого законодавства України;

    • існують достатні підстави стверджувати, що розкриття такої інформації є необхідним для дотримання діючого законодавства України.

  1. Порядок доступу до персональних даних визначається Законом України «Про захист персональних даних».

  1. Бренд вживає всі необхідні заходи для забезпечення захисту персональних даних користувача на всіх етапах їх обробки від неавторизованого доступу, внесення змін, розкриття або знищення.
  2. Бренд несе відповідальність за всі дії чи бездіяльність стосовно персональних даних користувача в рамках діючого законодавства.
  3. Бренд не несе відповідальності за будь-які дії користувачів та третіх осіб з персональними даними користувача незалежно від того, отримані чи ці дані через сайт чи іншим способом.

  1. Під час оформлення замовлення за допомогою електронної пошти або за телефоном, вказаним на сайті, користувач підтверджує, що буде вказувати достовірну, точну інформацію та оновлювати її при необхідності.
  2. Якщо користувач надає неправдиву або неточну інформацію, або бренд має обґрунтовані підстави вважати, що інформація може виявитися помилковою або неточною, бренд має право призупинити надання послуг користувачу.
  3. При виявленні брендом інформації про користувача, яка не відповідає дійсності, така інформація може бути змінена або знищена. Інформація про особу може бути змінена також за зверненням користувача.
  4. Бренд може оновлювати або змінювати свою політику конфіденційності без додаткового повідомлення користувача. Зміни в політиці конфіденційності набувають чинності після публікації на сайті, якщо це не передбачено іншими умовами політики конфіденційності.

ГоловнаПолітика конфіденційності