+380 44 594-67-67
  1. Товар, представлений в каталозі сайту через фото-зразки, є оригінальною продукцією.
  2. Біля кожного фото-зразка вказується текстова інформація про товар: назва, артикул, розмір, кількість кольорів, ціна, склад та інші характеристики.
  3. Супроводжуючі товар фото-зразки можуть в незначній мірі відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару, враховуючи особливості передачі кольору різних пристроїв, за допомогою яких переглядається сайт. Супроводжуючі товар описи/характеристики можуть давати не вичерпну інформативність та містити друкарські помилки. 
  4. Вказана на сайті вартість товару може бути змінена компанією в односторонньому порядку. 
  5. Якщо компанія змінила ціну товару, замовленого покупцем, менеджер сайту при першій можливості інформує про це замовника по телефону або за допомогою електронної пошти для отримання підтвердження або анулювання замовлення. Якщо з покупцем не вдалося зв’язатися, замовлення анулюється.


  1. Покупець може оформити замовлення за телефоном +380 44 594-67-67 або за допомогою електронної пошти support@nafnaf.com.ua.
  2. Покупець має право оформити замовлення на будь-який товар, представлений на сайті інтернет-магазину.
  3. Якщо замовлених товарів немає на складі, продавець має право виключити вказаний товар із замовлення або анулювати замовлення покупця повністю, повідомивши про це покупця за допомогою телефонного дзвінка або електронного повідомлення на адресу електронної пошти. 
  4. Покупець має право відмовитися від замовлення в будь-який час до моменту його відправки покупцеві, поставивши про це до відома інтернет-магазин, зателефонувавши по телефону або за допомогою електронної пошти.
  5. У випадку ануляції повністю або частково передплаченого замовлення вартість анульованого товару повертається покупцю способом, яким товар був оплачений. 
  6. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання продавцем своїх зобов'язань перед покупцем.
  7. Продавець не несе відповідальності за вибір покупцем товару, він лише гарантує відповідність замовлених позицій.
  8. Після оформлення замовлення покупець отримує інформацію про дату доставки на телефон або електронну пошту, вказані в замовленні.
  9. Менеджер, який обслуговує дане замовлення, уточнює деталі, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених товарів на складі та часу, що необхідний для опрацювання та доставки замовлення.



  1. Вартість кожного окремого товару визначає продавець та вказує на сайті інтернет-магазину. Загальна вартість замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх включених у замовлення товарів, що вказані на сайті при оформленні замовлення в момент його розміщення.
  2. Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження оплати на розрахунковий рахунок продавця. Факт оплати замовлення свідчить про згоду покупця з умовами роботи інтернет-магазину.
  3. Видача і відправка товарів покупцеві здійснюється після повної оплати вартості замовлення.


  1. Доставка товару здійснюється кур'єром по Києву і компанією «Нова Пошта» по території Києва та України або самовивозом з магазинів бренду.
  2. Відправка замовленого товару по Україні здійснюється протягом 1-3-х робочих днів з дня підтвердження замовлення покупцем. Вихідні та державні свята не входять до числа робочих днів.
  3. Вартість послуг кур'єра або транспортної компанії «Нова Пошта» додається до вартості замовлення і сплачується покупцем окремо.
  4. Термін доставки замовлення залежить від транспортної компанії і становить 1-7 діб, у залежності від адреси населеного пункту.
  5. Вартість і термін доставки замовлення можна розрахувати на сайті «Нова Пошта».
  1. Терміни на повернення та обмін товару, відповідно до «Закону про захист прав споживачів» складають 14 днів. Обмін товару можливий, якщо товар не використовувався, не втратив товарний вигляд і споживчі властивості, збереглися пломби, ярлики і упаковка. Щоб повернути товар, треба заповнити бланк повернення і пред'явити чек.
  2. Згідно з «Законом про захист прав споживачів» обмін і повернення товару не належить натільна білизна, рукавички, купальники, панчішно-шкарпеткові вироби.


  1. Товар, який має сліди використання та будь-які зміни в товарі, що свідчать про його експлуатацію — поверненню не підлягає.
  2. Якщо покупець повертає товар належної якості, інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням повної компенсації витрат магазина, пов'язаних з доставкою товару покупцеві.
  3. Повернення коштів за згодою сторін відбувається не пізніше 7 банківських днів після повернення товару.
  4. При відмові покупця від товару продавець повертає вартість цього товару, за винятком витрат, пов'язаних з його доставкою.


ГоловнаПравила використання